Šunjić στο MeridianSports: «Σκέφτομαι πρώτα την κατάκτηση του Κυπέλλου και μετά το Μουντιάλ - Νιώθω πολύ καλά στην Πάφο»

Ο διεθνής μέσος της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, Ivan Šunjić, πραγματοποιεί εξαιρετική σεζόν τόσο με τη φανέλα της Pafos FC όσο και με την εθνική ομάδα της χώρας του.

O 29χρονος μέσος μίλησε αποκλειστικά στο Meridian Sports της Βοσνίας, το οποίο βρέθηκε πριν από λίγες μέρες στην Κύπρο με τη δημοσιογράφο Lejla Sabanovic.

Ο Šunjić αναφέρθηκε στις προσδοκίες ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου, στην πορεία της Βοσνίας μέχρι την πρόκριση, αλλά και στην ατμόσφαιρα και την κατάσταση που επικρατεί στην Πάφο.

«Καταρχάς καλωσορίσατε στην Κύπρο. Χαίρομαι που ήρθατε. Είναι πραγματικά ένα υπέροχο συναίσθημα και μια τεράστια επιτυχία. Τα συναισθήματα έχουν πλέον καταλαγιάσει λίγο. Όλοι επιστρέψαμε στις ομάδες και τις υποχρεώσεις μας. Δεν υπάρχει πολύς χρόνος για σκέψη, όμως πρόκειται για μια σπουδαία επιτυχία και ανυπομονούμε να ξεκινήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο», ανέφερε αρχικά ο Ivan Šunjić, αποκαλύπτοντας παράλληλα πώς αντέδρασαν οι συμπαίκτες και οι άνθρωποι της Πάφου στην επιτυχία της εθνικής Βοσνίας.

«Όλοι ήταν χαρούμενοι και ικανοποιημένοι. Νομίζω πως είμαι ο μοναδικός παίκτης του συλλόγου που θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Κύπελλο, επομένως αποτελεί μεγάλη επιτυχία και για την ομάδα. Όλοι παρακολουθούσαν, όλοι έδωσαν συγχαρητήρια και η αντίδραση ήταν φυσιολογικά πολύ θετική», δήλωσε.

Η πορεία προς το Μουντιάλ μέσω των playoffs μόνο εύκολη δεν ήταν, αφού η Βοσνία κλήθηκε να ξεπεράσει τα εμπόδια της Ουαλίας και της Ιταλίας, καταφέρνοντας τελικά να αποκλείσει δύο θεωρητικά φαβορί.

«Γνωρίζαμε πως μας περίμενε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, ειδικά εκτός έδρας απέναντι στην Ουαλία. Προετοιμαστήκαμε καλά και κυρίως πνευματικά. Ήταν σημαντικό να είμαστε έτοιμοι ακόμη και για παράταση ή πέναλτι και αυτό ακριβώς κάναμε. Δεν υπήρξε κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία, προσεγγίσαμε το παιχνίδι όπως κάθε άλλο. Θεωρώ πως έτσι πρέπει να γίνεται πάντα. Μπορεί κάποια παιχνίδια να έχουν μεγαλύτερη σημασία, όμως εμείς ήμασταν πνευματικά σε πολύ υψηλό επίπεδο και το δείξαμε στο γήπεδο», τόνισε.

Αναφερόμενος στη συνέχεια στον αγώνα απέναντι στην Ιταλία και την ατμόσφαιρα στο Bilino Polje, ο μέσος της Πάφου σημείωσε:

«Ειλικρινά θεωρώ πως όλος ο θόρυβος γύρω από το παιχνίδι αφορούσε περισσότερο τα ΜΜΕ και τους φιλάθλους. Εμείς επικεντρωθήκαμε αποκλειστικά στον αγωνιστικό χώρο και σε όσα μπορούσαμε να ελέγξουμε. Πιστεύω πως θέλαμε περισσότερο τη νίκη από εκείνους και αυτό φάνηκε από το πρώτο λεπτό. Σίγουρα το γεγονός ότι αγωνιστήκαμε με παίκτη περισσότερο μάς βοήθησε, όμως θεωρώ ότι από την αρχή δείξαμε μεγαλύτερη θέληση. Αυτό ένιωσα στο γήπεδο και γι’ αυτό βρισκόμαστε στο Παγκόσμιο Κύπελλο».

Ο Šunjić στάθηκε ιδιαίτερα και στη στήριξη των φιλάθλων της Βοσνίας:

«Η υποστήριξή τους σημαίνει πάρα πολλά για εμάς. Το ποδόσφαιρο και γενικότερα ο αθλητισμός υπάρχουν για τον κόσμο. Χαίρομαι που οι φίλαθλοι το αναγνωρίζουν αυτό. Είναι πάντα δίπλα μας και εμείς προσπαθούμε να τους το ανταποδίδουμε μέσα στο γήπεδο».

Παράλληλα, μίλησε και για το κλίμα που επικρατεί στην εθνική ομάδα:

«Η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετική. Είμαστε ένα πολύ καλό σύνολο, με συνδυασμό νεαρών και έμπειρων παικτών. Όσο για το προσωνύμιο “στρατηγός”, θεωρώ πως έχει να κάνει με τη θέση και το στυλ παιχνιδιού μου. Με χαρακτηρίζει η επιθετικότητα στον τρόπο που αγωνίζομαι, όμως κάθε παίκτης έχει διαφορετικά στοιχεία. Το σημαντικό είναι όλα αυτά να “δένουν” μέσα στην ομάδα και πιστεύω πως αυτό ακριβώς έχουμε πετύχει».

Ο διεθνής μέσος αναφέρθηκε και στην τεράστια ανταπόκριση του κόσμου πριν από το φιλικό με τη Βόρεια Μακεδονία, αλλά και στην υποδοχή που επιφύλαξαν οι φίλαθλοι στη Σαράγεβο μετά την πρόκριση στο Μουντιάλ.

«Είναι στιγμές που θα μείνουν για όλη μου τη ζωή, όχι μόνο για την καριέρα μου. Ήταν πανέμορφες εικόνες. Ειλικρινά δεν περίμενα τόσο κόσμο, ειδικά τόσο αργά τη νύχτα. Αυτές οι αναμνήσεις δεν ξεχνιούνται ποτέ».

Όσον αφορά το Παγκόσμιο Κύπελλο, ο Šunjić τόνισε πως το σημαντικότερο είναι όλοι οι ποδοσφαιριστές να φτάσουν υγιείς:

«Το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι υγιείς και σε καλή κατάσταση όταν ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις με τις ομάδες μας. Έπειτα θα έχουμε αρκετό χρόνο να προετοιμαστούμε σωστά για όσα ακολουθούν».

Ο μέσος της Πάφου μίλησε και για την παρουσία του στην κυπριακή ομάδα, με την οποία αγωνίστηκε στο UEFA Champions League.

«Η φετινή χρονιά δεν εξελίχθηκε όπως περιμέναμε μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος την περσινή σεζόν. Παρ’ όλα αυτά, παραμένουμε στον τελικό Κυπέλλου και έχουμε ακόμη έναν μεγάλο στόχο μπροστά μας. Προσωπικά νιώθω πολύ καλά και βρίσκομαι σε καλή αγωνιστική κατάσταση».

Για το μέλλον της καριέρας του ανέφερε:

«Δεν σκέφτομαι ακόμη το επόμενο βήμα. Θέλουμε πρώτα να ολοκληρώσουμε τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να κατακτήσουμε το Κύπελλο, κάτι που θα σημαίνει πολλά για τον σύλλογο και την πόλη της Πάφου. Μετά το ενδιαφέρον μου θα στραφεί αποκλειστικά στο Παγκόσμιο Κύπελλο».

Ο Šunjić δήλωσε πως αισθάνεται εξαιρετικά στην Κύπρο και στην Πάφο:

«Η ζωή εδώ είναι πιο εύκολη απ’ ό,τι στην Αγγλία, όπως λένε. Η Πάφος είναι μια μικρή πόλη και οι επιτυχίες που πετύχαμε τα τελευταία χρόνια έχουν μεγάλη σημασία για τον κόσμο. Η κατάκτηση του πρωταθλήματος και η παρουσία μας στην Ευρώπη έβαλαν την Πάφο στον ποδοσφαιρικό χάρτη, κάτι που ήταν και ο στόχος των ιδιοκτητών. Όταν ήρθα εδώ, μου παρουσίασαν ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο και αυτό μου άρεσε αμέσως».

Τέλος, ο Βόσνιος χαφ στάθηκε στο οικογενειακό κλίμα που επικρατεί ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές από τις χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας που αγωνίζονται στην Κύπρο, ενώ αναφέρθηκε και στα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στο Ζάγκρεμπ, αλλά και στη σχέση που έχει χτίσει με τον Sergej Barbarez στην εθνική ομάδα της Βοσνίας.

«Το σημαντικότερο στην εθνική είναι η ενότητα. Αυτό μας χαρακτηρίζει και φαίνεται μέσα στο γήπεδο. Θα υπάρξουν καλές και κακές στιγμές, όμως όταν όλοι δίνουν το 100% και λειτουργούν σαν σύνολο, στο τέλος ανταμείβεσαι. Αυτό πιστεύω πως είδε και ο κόσμος στα playoffs και γι’ αυτό μας στήριξε τόσο πολύ», κατέληξε ο Ivan Šunjić.