Champions League: Νίκες για Αθλέτικ Μπιλμπάο και Γαλατασαράι

Ολοκληρώθηκαν οι δύο πρώτοι αγώνες του αποψινού προγράμματος του Champions League, με νίκες για την Αθλέτικ Μπιλμπάο και τη Γαλατασαράι. Οι Βάσκοι σταμάτησαν το σερί της Καραμπάχ, η οποία είχε ξεκινήσει τη διοργάνωση με δύο νίκες. Παρότι η ομάδα του Αζερμπαϊτζάν προηγήθηκε μόλις στο 1ο λεπτό με τον Αντράντε, η Μπιλμπάο αντέδρασε.

Ο Γκουρουζέτ ισοφάρισε λίγο πριν την ανάπαυλα. Στην επανάληψη, ο Ναβάρο ολοκλήρωσε την ανατροπή, ενώ ο Γκουρουζέτ διαμόρφωσε το τελικό 3-1. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη των Βάσκων στη διοργάνωση, με την Καραμπάχ να παραμένει στους έξι βαθμούς.

Στην Κωνσταντινούπολη, η Γαλατασαράι δεν δυσκολεύτηκε απέναντι στην Μπόντε Γκλιμτ. Ο Όσιμεν πέτυχε δύο γκολ στο 3ο και το 33ο λεπτό, ενώ ο Ακγκούν έκανε το 3-0 στο 60’. Το μόνο που κατάφεραν οι Νορβηγοί ήταν να μειώσουν με τον Χέλμερσεν στο 75’. Η Γαλατά έφτασε τους έξι βαθμούς, αφήνοντας την Μπόντε στους δύο.