Από τα χείλη του Γουίλι Σεμέδο κρέμονται στην Ομόνοια σχετικά με το μέλλον του και κατά πόσο θα παραμείνει στους πρωταθλητές ή όχι.
Ο ίδιος δηλώνει ικανοποιημένος και χαρούμενος στην ομάδα αλλά ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο τι θα κάνει. Σε δηλώσεις του χθες ανέφερε: «Αν φύγω, θα φύγω σαν πρωταθλητής, θα δούμε με το τέλος της σεζόν τι θα γίνει… Είμαι ευχαριστημένος στην Ομόνοια», ήταν το σχόλιο του και άφησε άπαντες στο περίμενε.
Η οριστική απάντηση του Σεμέδο δεν θα αργήσει να έρθει μιας και πολύ πιθανόν να την γνωρίζουμε λίγες μέρες μετά το τέλος του πρωταθλήματος.


