Τελειώνει ο Γκόμεθ μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό!

Η Ανόρθωση δέχθηκε την ήττα με 2-1 από τον Ολυμπιακό και έρχονται εξελίξεις με τον Χοακίν Γκόμεθ.

Συγκεκριμένα οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως πάρθηκε απόφαση για να αποχωρήσει ο Ισπανός προπονητής.

Το κακό ξεκίνημα, η άσχημη εικόνα και το γεγονός πως η Ανόρθωση έπαιξε με θεωρητικά δύο εύκολους αντιπάλους και πήρε μόνο ένα βαθμό είναι τα στοιχεία που δείχνουν την έξοδο στον Ισπανό.

Για περισσότερη αθλητική ενημέρωση μπορείτε να επισκεφθείτε το Αθλητικό Portal της Μeridian Sports.

Meridian Sports– Πρώτος σκόρερ της αθλητικής ενημέρωσης