Ο Εθνικός αποχώρησε από την αναμέτρηση με τον Ακρίτα με έντονη απογοήτευση, βλέποντας παράλληλα τη βαθμολογική ζημιά να γίνεται ιδιαίτερα αισθητή. Στο Δασάκι, η ομάδα πλήρωσε ουσιαστικά δύο καθοριστικούς παράγοντες: το πέναλτι του Οφόρι στα πρώτα λεπτά, που την έβαλε από νωρίς σε δυσμενή θέση, και την αδυναμία να μετουσιώσει σε γκολ τις αρκετές ευκαιρίες που δημιούργησε, κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο.
Η συνολική της εικόνα δεν ήταν αντίστοιχη μιας ομάδας που άξιζε να ηττηθεί. Αντέδρασε, πίεσε τον αντίπαλο και προσπάθησε μέχρι τέλους, όμως στο τέλος έμεινε χωρίς βαθμολογικό κέρδος, παραμένοντας στους 30 βαθμούς.
Η προηγούμενη νίκη απέναντι στον Ολυμπιακό δεν διαγράφεται, όμως έχασε μεγάλο μέρος της σημασίας της μετά το νέο στραβοπάτημα. Πλέον, η υπόθεση παραμονή δεν βρίσκεται αποκλειστικά στα δικά του χέρια. Με δύο παιχνίδια να απομένουν, απέναντι σε ΕΝΠ στο «Τάσος Μάρκου» και Ομόνοια Αραδίππου στο Δασάκι, ο Εθνικός χρειάζεται το απόλυτο των νικών, αλλά και ευνοϊκά αποτελέσματα από τα άλλα γήπεδα.
Σαν να μην έφτανε αυτό, θα στερηθεί και τις υπηρεσίες του Γιούση λόγω αποβολής, σε μια χρονική στιγμή όπου κάθε απουσία αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα.


