Βγήκαν στους δρόμους οι Αραδιππιώτες μαζί με τους παίκτες και πανηγύρισαν τη δεύτερη συνεχόμενη παραμονή τους στα μεγάλα σαλόνια.
Παίκτες και κόσμος στους δρόμους της Αραδίππου με συνθήματα και τραγούδια (βίντεο)

Προηγούμενο άρθρο
Πάφος-Άρης: Τελευταίο χαρτί για τους φιλοξενούμενουςΕπόμενο άρθρο
Οι εντεκάδες στο Ομόνοια-ΑΕΚ
