*Tο παρακάτω δελτίο τύπου αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση
Διαβάστε τι δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα με την Μάιντς ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
“Η Mainz είναι μια πολύ καλή ομάδα, εμείς προσπαθήσαμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Μας άσκησαν πίεση στο ξεκίνημα του β’ μέρους. Εμείς είχαμε κάποιες καλές φάσεις και στο α’ μέρος και στο β’. Δεν έχω παράπονο από την προσπάθεια. Ο αντίπαλος ήταν ελαφρώς καλύτερος από εμάς αφού είναι μια ποιοτικη ομάδα. Δεν είχαν πολλές ευκαιρίες και σκόραραν με το πέναλτι.
Είναι μια καλή εμπειρία για το μέλλον και θα βοηθήσει στην πρόοδό μας. Σίγουρα είμαστε στεναχωρημένοι που δεν πήραμε τίποτα γιατί ήμασταν πολύ κοντά.
Κάναμε αρκετά καλά πράγματα, παλέψαμε και ήμασταν ανταγωνιστικοί, δεν μας αρέσει να χάνουμε γι’ αυτό είμαστε απογοητευμένοι από το αποτέλεσμα.”
Παράλληλα η δήλωση του προπονητή της Μάιντζ, Μπο Χένρικσεν:
“Είχαμε κατά τη διάρκεια του αγώνα και οι δύο ομάδες ευκαιρίες. Στο β’ ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι και καταφέραμε να νικήσουμε. Ήταν δύο καλές ομάδες, το δεύτερο ημίχρονο πιέσαμε περισσότερο από αριστερά και βρήκαμε τον τρόπο να πάρουμε τη νίκη. Έχει καλό υλικό και καλό προπονητή η Ομόνοια, την πιάσαμε ανοργάνωτη σε κάποιες φάσεις στο δεύτερο ημίχρονο”
Για περισσότερη αθλητική ενημέρωση μπορείτε να επισκεφθείτε το Αθλητικό Portal της Μeridian Sports.
Meridian Sports– Πρώτος σκόρερ της αθλητικής ενημέρωσης


