Τι δήλωσε ο Χαράλαμπος Κυριακίδης στον Θεόδωρο Τσιολάκη και στο MeridianSports μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Κυριακίδης στο MeridianSports: «Νιώθω ευλογημένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω στην Ομόνοια»

Προηγούμενο άρθρο
Παραμένει στην Ίντερ ο Ακάντζι!Επόμενο άρθρο
Ομόνοια: Εξέλιξη και νέο με Μαέ
