Ιστορικό επίτευγμα η παραμονή…

Η Αραδίππου γιόρτασε την παραμονή της Ομόνοιας στην Α’ Κατηγορία και όχι άδικα. Η νίκη με 2-1 απέναντι στον Ακρίτα στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς έφερε την ομάδα στους 39 βαθμούς και της χάρισε το πρώτο της τρίποντο στα πλέι άουτ στο πιο κρίσιμο σημείο της σεζόν. Έτσι, η Ομόνοια Αραδίππου εξασφάλισε την παρουσία της στα μεγάλα σαλόνια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, μια επιτυχία ιδιαίτερης σημασίας για το μέγεθος και την ιστορία του συλλόγου.

Το κλίμα μετά το τέλος του αγώνα ήταν πανηγυρικό, με φιλάθλους, ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο και διοίκηση να γίνονται ένα στους πανηγυρισμούς. Ο Μαρίνος Σατσιάς, εμφανώς συγκινημένος, στάθηκε στη δουλειά που έγινε, στην πίστη που υπήρχε στα αποδυτήρια και στη στήριξη που παρέμεινε σταθερή ακόμη και στις δύσκολες στιγμές της χρονιάς. Λίγο αργότερα, το καθιερωμένο… μπουγέλο προς τον προπονητή αποτύπωσε με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο το κλίμα ανακούφισης και χαράς.

Η Ομόνοια Αραδίππου κατάφερε να αντέξει την πίεση επειδή διατήρησε τη συνοχή και την ψυχραιμία της σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Εμπιστεύτηκε το πλάνο που χτίστηκε από το περασμένο καλοκαίρι και βρήκε τις λύσεις όταν η κατάσταση έγινε πιο απαιτητική.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του συλλόγου Κώστας Χριστοφόρου, μέσω ανάρτησής του, ευχαρίστησε ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο, συνεργάτες, χορηγούς και ιδιαίτερα τον κόσμο της ομάδας, υπογραμμίζοντας πως η επιτυχία αυτή ανήκει σε ολόκληρη την οικογένεια της Ομόνοιας Αραδίππου.

Πλέον, το βλέμμα στρέφεται στην επόμενη ημέρα, με τη διοίκηση και το ποδοσφαιρικό τμήμα να καλούνται να αξιολογήσουν τη φετινή πορεία και να σχεδιάσουν τα επόμενα βήματα, ώστε η ομάδα να παρουσιαστεί ακόμη πιο σταθερή και ανταγωνιστική τη νέα σεζόν.