Θέλτα Βίγκο - ΠΑΟΚ 3-1: Ήττα και για τους δικέφαλους του Βορρά

*Tο παρακάτω δελτίο τύπου αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση

Κατώτερος των περιστάσεων παρουσιάστηκε ο ΠΑΟΚ στο Βίγκο, γνωρίζοντας την ήττα με 3-1 από τη Θέλτα, για τη 2η αγωνιστική της League Phase του Europa League. Οι Ισπανοί κυριάρχησαν στο δεύτερο ημίχρονο και πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη στη σεζόν σε όλες τις διοργανώσεις, αφήνοντας τον «Δικέφαλο του Βορρά» με άδεια χέρια.

Ο ΠΑΟΚ είχε προηγηθεί στο 37’ με τον Γιακουμάκη, όμως η συνέχεια ανήκε ολοκληρωτικά στη Θέλτα. Οι γηπεδούχοι διατήρησαν υψηλό ρυθμό, δημιούργησαν πολλές ευκαιρίες και έφτασαν δίκαια στην ανατροπή, απενεργοποιώντας πλήρως τους παίκτες του Ραζβάν Λουτσέσκου.

Μοναδική θετική παρουσία για τον «Δικέφαλο» ήταν ο Γίρι Παβλένκα, ο οποίος με τις επεμβάσεις του κράτησε το σκορ σε διαχειρίσιμα επίπεδα, αποτρέποντας μια ακόμη πιο βαριά ήττα.

Για περισσότερη αθλητική ενημέρωση μπορείτε να επισκεφθείτε το Αθλητικό Portal της Μeridian Sports.

Meridian Sports– Πρώτος σκόρερ της αθλητικής ενημέρωσης