«Είμαστε πολύ κοντά να ανοίξουμε ξανά το Τσίρειο» - Δεν απέκλεισε ενδεχόμενο για Λιάσο!

«Είμαστε πολύ κοντά να ανοίξουμε ξανά το Τσίρειο», η αναφορά που ξεχώρισε από πλευράς Καρμιώτισσας.

Ο Παύλος Μιχαήλ, μέλος του ΔΣ της Καρμιώτισσας μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους για όλα τα ζητήματα που αφορούν την ομάδα των Πολεμιδιών.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε το θέμα του «Τσίρειο», σημειώνοντάς πως είναι πολύ κοντά σε συμφωνία, ενώ δεν επιβεβαίωσε αλλά ούτε απέκλεισε το ενδεχόμενο για ένταξη του Λιάσου Λουκά υπό το πόστο του Τεχνικού Διευθυντή.