Δήλωση Κβίντα για το μέλλον του: «Σύντομα θα έχετε νέα και θα είναι καλά για όλους»!

Μετά το τέλος του αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ, ο παίκτης του Απόλλωνα, Κβίντα, παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της Cytavision.

Αναλυτικά τι είπε για το μέλλον του:

«Ναι, είμαστε σε διαπραγματεύσεις. Σύντομα θα έχετε νέα και θα είναι καλά για όλους»!