Ο πρόεδρος του σωματείου της Ομόνοιας κ. Μάριος Αργυρίδης μιλά αποκλειστικά στην meridiansports και στον Θεόδωρο Τσιολάκη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, τη φιέστα, την εποχή Σταυρού Παπασταύρου και για το Τσάμπιονς Λιγκ.
Αργυρίδης στο MeridianSports για πρωτάθλημα, Παπασταύρου και Τσάμπιονς Λιγκ!

Προηγούμενο άρθρο
Οι εντεκάδες στο Απόλλων-ΑΠΟΕΛ
