Αποκάλυψη Παπασταύρου για το γήπεδο, το ευχαριστώ στον κόσμο και η ανανεωμένη υπόσχεση (vid)

Ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου μίλησε στον κόσμο στη φιέστα της ομάδας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Συγκεκριμένα είπε πως σύντομα η Ομόνοια θα έχει το δικό της γήπεδο, ευχαρίστησε τον κόσμο και ανανέωσε την υπόσχεση που έδωσε πριν από 8 χρόνια.

Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας: