Ξεκάθαρος ο εκπρόσωπος Τύπου της Ομόνοιας, Ανδρέας Δημητρίου για το μέλλον του Φαμπιάνο.
Η αναφορά του στον ΣΠΟΡ FM 95:
«Είναι ίσως ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που επί εποχής Παπασταύρου μπορεί να αποφασίσει μόνος του για το μέλλον του. Θα γίνει σίγουρα συζήτηση μαζί του και θα ληφθούν οι ανάλογες αποφάσεις. Είναι σημαντικό το πως νιώθει ο ίδιος και ο κάθε ποδοσφαιριστής. Έχει κίνητρο και αυτό είναι σημαντικό».


