Ανόρθωση-Φάκελος ανανεώσεων: Τα έτοιμα φιρμάνια, οι εκκρεμότητες και τα ερωτηματικά!

Στην Ανόρθωση έχει ήδη ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τη νέα σεζόν, με τη διοίκηση να κινείται σε γοργούς ρυθμούς τόσο στο κομμάτι των ανανεώσεων όσο και στη διαμόρφωση του ρόστερ.

Ήδη έχουν «κλείσει» αρκετές υποθέσεις, καθώς οι Σένσι, Φουρτάδο, Κις, Σετίν και Τάντι έχουν συμφωνήσει να συνεχίσουν στην ομάδα και τη νέα χρονιά, παραμένοντας στο «Αντώνης Παπαδόπουλος». Την ίδια ώρα, ο Αμποάγκι εξασφάλισε την παραμονή του μέσω της αυτόματης ανανέωσης, αφού κάλυψε τα απαιτούμενα λεπτά συμμετοχής μετά τον αγώνα με τον Εθνικό.

Στο τελικό στάδιο βρίσκονται και οι περιπτώσεις των Κίκο και Ντιόν, με τις δύο πλευρές να έχουν δώσει τα χέρια και να απομένει μόνο το τυπικό σκέλος για να επισημοποιηθούν οι συμφωνίες.

Παράλληλα, υπάρχει ήδη ένας βασικός κορμός ποδοσφαιριστών που διατηρούν συμβόλαιο και για την επόμενη περίοδο. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι Κάρλστρομ, Παναγή, Τόσιτς, Αρτυματάς, Χρυσοστόμου, Μίντεντορπ, Ντα Κρουζ, Χαραλάμπους, Καλογήρου και Λόπες.

Από την άλλη πλευρά, παραμένουν ανοικτά αρκετά μέτωπα, καθώς αρκετοί ποδοσφαιριστές βρίσκονται στο τέλος των συμβολαίων τους. Μεταξύ αυτών είναι οι Σέμποκ, Μπέργκστρομ, Καραμανώλης (δανεικός με οψιόν αγοράς), Κατελάρης, Σεργίου (επίσης δανεικός με ρήτρα), Ιωάννου, Θεοδώρου, Μπεζούς, Βούκιτς και Σόσα.

Η διοίκηση έχει ήδη προχωρήσει σε επαφές με κάποιους εξ αυτών, καταθέτοντας προτάσεις για παραμονή, και πλέον αναμένονται οι οριστικές αποφάσεις που θα καθορίσουν το τελικό «παζλ» του ρόστερ.