Ανδρέου στο MeridianSports: «Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας να τελειώσουμε μαζί το πρωτάθλημα»

Ο Παναγιώτης Ανδρέου μετά τη νίκη της Ομόνοιας επί του ΑΠΟΕΛ μίλησε στην κάμερα του MeridianSports και τον Κωνσταντίνο Σωκράτους.

Ο νεαρός άσος έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα ενόψει της συνέχειας τονίζοντας: «Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας να τελειώσουμε μαζί το πρωτάθλημα»

@meridiansportscy

Παναγιώτης Ανδρέου: «Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας να τελειώσουμε μαζί το πρωτάθλημα» @cypriotcityzen #meridiansports_cyprus #meridiansportscy #meridiansports

♬ original sound – Meridian Sports Cy