Η Ομόνοια εξακολουθεί να ζει σε ρυθμούς… πρωταθλήματος, με τον κόσμο της να δίνει ξανά δυναμικό παρών στο ΓΣΠ και να σπρώχνει την ομάδα μέχρι το τέλος της σεζόν, ενώ έσπασε όλα τα ρεκόρ.
Στην αναμέτρηση απέναντι στην ΑΕΚ Λάρνακας, περισσότεροι από 20 χιλιάδες φίλοι των «πρασίνων» δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα στις εξέδρες, αποθεώνοντας τους πρωταθλητές και μετατρέποντας το στάδιο σε μια μεγάλη γιορτή.
Συγκεκριμένα, διατέθηκαν 21.759 εισιτήρια, αριθμός που έφερε νέο παγκύπριο ρεκόρ συνολικής προσέλευσης για τη φετινή σεζόν. Η προηγούμενη κορυφαία επίδοση των 157.274 θεατών ξεπεράστηκε, με το νέο σύνολο να ανεβαίνει πλέον στις 179.033 παρουσίες.


